شكاوي الموظفين المصريين

خصم بدون حق من وادى دجلة النخيل بالتجمع الاول

اعمل في نادى وادى دجلة النخيل بالتجمع الاول  محافظة القاهرة منذ عام ٢٠١٣ بوظيفة مدرب سباحة حتي اصبحت بوظيفة تيم ليدر أكاديمية السباحة ومدير الحمام الجديد بالنادى، ومنذ بداية العمل يتم خصم قيمة ١٠% من الراتب شهريا علي اساس انها ضرائب وسوف يتم التأمين علينا.

في نوفمبر ٢٠٢١تم ايقافي عن العمل لاني لم احضر اجتماع ودة كان سبب المشكلة التي حصلت معي مع مدير الفروع لانهم كانوا بيمشوا الناس القديمة علشان يجبوا ناس حديثي التخرج بمرتبات اقل ..

المهم انا مشيت ولما جيت اسال في التأمينات لم اجد اي حاجة بتندفع من النادى وطالبت النادى بقيمة ١٠ % التي كانت تخصم مني كل شهر طوال ٩ سنوات بدون وجه حق وفي الاخر بلغوني انه ليس لي اية حقوق عندهم ياريت تساعدوني اني اخد حقى بعد لما قطعوا عيشي وعيش اولادى وعلي فكرة كل مدربين السباحة في اندية وادى دجلة الفروع كلها بيتعمل معاهم كدة ياريت تساعدوننا وقفوا جنبنا وشكرا لحضراتكم.

شريف محمد متولي حشاد

الدولة: مصر | المنطقة او المحافظة: القاهرة

اضيف بتاريخ: Saturday, January 8th, 2022 في 06:35

كلمات شكاوي المواطنين: , , ,

اترك تعليقاًً أو حلاً لهذه الشكوى


إخلاء مسؤولية: موقع شكاوي المواطنين غير تابع لاي جهة حكومية في اي دولة، ولا يتحمل موقع شكاوي وهموم المواطنين باي شكل من الاشكال المسؤولية عما ينشر من شكاوي على صفحاته، وكل ماهو منشور وما يتم نشره يقع تحت المسؤولية الادبية والقانونية لمقدم الشكوى وكاتبها سواء ورد في التعليقات او في محتوى الشكاوي نفسها