شكاوي التموين

ظلم وكمية قلة اداب محصلتش بجد من هذا الفرن في الأحمدية

الفرن الصعيدي اللي في الأحمدية مش بيعمل الصح. فيه ناس بتجيب بطايق عيش لأصحابها، وبيدفعوا فلوس، واللي بيشغل الفرن اسمه أيمن بيقطعلهم العيش قبل الكل، وبيقطع كميات كبيرة ويسيب الناس واقفة عنده. الكلام الوحش اللي بيحصل، والتعامل السيء، مش سهل بجد.

إحنا بنروح نقف عند الفرن من الساعة 1 بالليل، علشان نقدر نجيب عيش من الفرن الساعة 7 الصبح. في شرع مين الواحد يروح عند الفرن من الساعة 1 بالليل علشان يقدر يجيب عيش في الصبح؟ ويقطع البطاقة كده؟ لو البطاقة 60 رغيف، يعطيني 30 وأعدي تاني يوم علشان أقطع الباقي، وبعدين بيعاملنا وحش لأنه هو اللي مش مستعجل.

اللي بيحصل ده مش معقول، واللي بيزيد الطين بلة ان الفرن بيقفل برضو. ما فيش فرن في العالم بيعمل الكلام ده. وكفاية الكلام الوحش اللي صاحب الفرن بيقوله وهو بينادي للناس. مين اللي عطاه الحق انه يعامل الناس كده؟

وبياخد البطايق من الناس البسيطة ويقطع الرغيف بالليل، والعياط والسب والشتم اللي بيحصل، مش معقول بجد، كل ده على حساب الناس.

الدولة: مصر | المنطقة او المحافظة: الدقهلية

اضيف بتاريخ: Wednesday, July 19th, 2023 في 14:50

كلمات شكاوي المواطنين: , , ,

اترك تعليقاًً أو حلاً لهذه الشكوى


إخلاء مسؤولية: موقع شكاوي المواطنين غير تابع لاي جهة حكومية في اي دولة، ولا يتحمل موقع شكاوي وهموم المواطنين باي شكل من الاشكال المسؤولية عما ينشر من شكاوي على صفحاته، وكل ماهو منشور وما يتم نشره يقع تحت طائلة المسؤولية الادبية والقانونية لمقدم الشكوى وكاتبها سواء ورد في التعليقات او في محتوى الشكاوي نفسها